Ik heb sinds 2 maanden Snel Surfen en Bellen van Het Net. Ik was al 6 jaar een tevreden internetklant van Het Net en kreeg een leuke aanbieding. Voor 10 Euro extra kon ik bovendien onbeperkt bellen naar vaste nummers in Nederland, 24 uur per dag. Da's fijn, gewoon een vast maandelijks bedrag, maar geen gesprekskosten meer!
Nu krijg ik een factuur waar inderdaad al die vaste kosten op worden afgerekend, maar.... ook gesprekskosten! Foutje in de facturatie, kan gebeuren, ik mail naar de helpdesk.... meerdere keren zelfs. Dan krijg ik eindelijk het verzoek telefonisch contact op te nemen met de helpdesk. Dat kost wel 45 cent per minuut, maar dan wordt het opgelost.
U voelt hem waarschijnlijk al. Eerst 20 minuten in de wacht, dan verkeerd worden doorverbonden, waardoor ik overnieuw moet bellen. Weer een kwartier in de wacht, dan een medewerkster die al mijn gegevens opneemt (duurt vrij lang) en dan meldt dat ze me niet kan helpen, omdat ik tijdens kantooruren moet bellen (stond niet in die email). Intussen heb ik al een vermogen verbeld met die helpdesk, een andere manier van contact opnemen (bijvoorbeeld een 'gewoon' telefoonnummer met de klantenadministratie) is er niet, en ik ben nog geen milimeter verder. Naast vaste kosten heb ik gewoon gesprekskosten, die hoger zijn dan bij mijn vorige telefoonaanbieder. Er mag thuis zelfs niet meer naar de telefoon gewezen worden, want dat kost dubbel geld!
Wat kan ik nu het beste doen (afgezien van een brief op poten naar Het Net sturen)? Iemand een goed idee? Alvast bedankt.