BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

fabrieksinstellingen

Bijdrage door gebruiker
23-01-2013
10 reacties
Naar weken lang getob en een klachtenbrief doet mijn nieuwe laptop het weer. Mijn harde schijf en het moederbord zijn vervangen.Dell weigert echter mijn laptop naar de fabrieksinstellingen terug te zetten of mij de software te leveren die erop zat bij ontvangst van de laptop. Ze vinden dat ik maar een backup had moeten maken en dat zij hierdoor niet meer verantwoordelijk zijn. Ik ben echter van mening dat ik voor de software betaald heb en recht heb op levering hiervan. Doordat er al snel problemen waren met mijn computer (binnen 3 weken) heb ik nauwelijks gelegenheid gehad om een backup te maken.
Wat zijn hierin mijn rechten?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.