BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

extreem lange wacht tijden bij bellen

Bijdrage door gebruiker
17-11-2010
4 reacties
beste medewerkers /lezers

Na een dag geen gebruik te hebben kunnen krijgen van internet belde wij met gsm onze telefoon is geblokkeerd voor 0800 nummers ivm ,evt misbruik kinderen.
Het duurde nadat we contact hadden met UPC bijna 24 minuten en nog hadden we niemand die ons hielp en hebben we het contact verbroken want het kost ons zoveel geld met dit soort telefoontjes.
kan een provider je zolang in de wacht laten staan,en zijn er mensen die ook hier veel last mee hebben?
kunnen wij deze onkosten op UPC verhalen het is toch hun product dat het niet goed doet?
hebben jullie hierover meer klachten gehad en zou er iets aan gedaan kunnen worden want het gebeurd Best veel?
KAN U ONS SUGGESTIES GEVEN WAT TE DOEN?
hartelijk dank groetjes
de Vogellaar

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.