BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

extreem hoge kosten via 3G bij telfort

Bijdrage door gebruiker
03-10-2012
12 reacties
ik heb een rekening gekregen van telfort van 300 extra gebr.kosten voor mobiel internet. 2 dagen lang schijnt mijn tel op het 3G netwerk te zijn geweest zonder dat ik dit wist. Nu krijg ik wel een sms als ik de grens overga dat de gesprekkosten vernadert zijn en ook een sms als ik halverwege mijn belbundel ben maar totaal niks als ik onwetend op een duur netwerk zit. Mag dit zomaar ? Dienen telecomaanbieders niet iemand te waarschuwen dat ze op een duur netwerk zitten of dat ze een bepaalt bedrag verbruikt hebben ? heb ondertussen wel dataverkeer uitgezet via de klservice van Telfort maar 300 euro voor een paar uur internet is echt belachelijk en dan helemaal zonder te waarschuwen hiervoor. Ik heb nl enkel een simonly abonnement dus ze weten heel goed dat ik niet op dit netwerk normaal ga internetten
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.