BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Experiabox ARV 7519

Bijdrage door gebruiker
27-03-2011
3 reacties
Bijgaand een tweetal brieven naar KPN betreffende de experiabox ARV7519. Hoe is het anderen vergaan met onderhavig WIfi probleem wat niet opgelost kan worden?

KPN
Postbus 2547
3500 GM Utrecht

Almere, 27 maart 2011

Onderwerp: Modem problemen (Experia box)


Geachte heer/mevrouw,

Ik ben zeer teleurgesteld over en op de wijze waarop KPN mijn klacht telefonisch denkt af te kunnen handelen. Ik doe u hier bijgaand een afschrift van mijn eerdere brief.
Op 14 maart jl. ben ik gebeld door een heer E. Kroeze van de afd. Multi support desk, deze deelde mij mee dat ze niets voor mij konden doen. Het hele script van waarom het niet aan de KPN(experiabox)zou liggen passeerde de revue. Het komt er op neer dat hoe geavanceerder de techniek des te meer invloeden van buitenaf zijn te verwachten met deze experia box ARV 7519. Met andere woorden je kunt beter in een T-ford rijden dan in een Mercedes want in de laatste zit te veel elektronica dat kan worden beïnvloed door externe factoren die het rijden onmogelijk maakt. Nou wat denkt u dan als je zoiets hoort. Daarna ben ik nog is gaan kijken op het forum van de KPN experiaboxen en lees ik dat ik zeker niet de enige ben met dit probleem. Zie bijgaand site http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/viewforum.php?f=36&sid=52a396520e0c596ed85fa0936aead445.

Daarnaast werd mij verteld dat het Expert team een dienst is van derden, wat mij helemaal niet is verteld en dat KPN dan ook niet van plan is geld te storneren voor een dienst die niet heeft geleid tot een oplossing. Het feit dat de monteur een oud modem heeft teruggehangen bewijst dat ook de monteur geen raad wist met het probleem.

De heer Kroeze deed de tip aan de hand de technische afdeling te bellen om het probleem voor te leggen. Maar wat biedt dat voor soelaas als deze dienst mij een monteur stuurt die het probleem niet kan oplossen? De heer Kroeze was geenszins van plan mij als klant/abonnee te helpen door op z’n minst een nieuw modem aan te bieden wat wellicht wel functioneert, want ook dat lees je op de forumsites dat dit veelal de oplossing is.

Ik ben sinds jaar en dag een klant van KPN en u begrijpt dat ik zeer teleurgesteld ben in de dienstverlening. Ik ben ten eerste €75,00 kwijt voor een niet verholpen probleem en heb nu een oud, wel goed werkend, modem maar met een niet functionerende WPA versleuteling, wat heden den dage toch wel een vereiste is.

Jammer te moeten melden maar als dit probleem niet wordt opgelost ben ik sterk geneigd te kijken naar een andere dienstverlener en KPN achter mij te laten. Zelfs voor glasvezel zal ik niet kiezen voor KPN maar voor Lijbrandt.

Mijn frustratie heb ik nu van mij af geschreven maar heb toch nog een sprankje vertrouwen in het gegeven dat KPN mij tegemoet gaat komen zowel financieel als met een nieuw modem.
Ik ga er vanuit dat mijn verwachting niet nog eens wordt gefrustreerd en vertrouw op een correcte afhandeling van mijn klacht.

Met vriendelijke groeten,


Helaas past de 1e brief niet meer in dit bericht.


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.