Als ik een excel bestand dat gemaakt is in de "oude" versie Office 2003, open in excel van Office 2007 verandert de notatie voor de decimalen van de getallen, van komma in een punt. Dat heeft o.a. tot gevolg dat de gekoppelde grafieken ongewenste veranderingen vertonen. Weet iemand hoe je een "oud" excel bestandongewijzigd kan openen in excel van Office 2007?