Na een hoop ellende met de aansluiting van Essent Vaste Telefonie + internetten heb ik besloten weer terug te gaan naar de KPN voor telefonie/internet.
Bij @home heb ik uren gebeld met de HelpDesk, diverse emails gestuurd en 3 brieven gestuurd, waarvan de laatste aangetekend.In deze aangetekendebrief heb ik (binnen de proeftijd van 2 maanden) het contract weer opgezegd en ik internet inmiddels weer via de KPN.
Nu is het geval dat Essent mij wel emails blijft sturen met een betalingsherinnering voor openstaande facturen, terwijl ik geen contract meer heb.
Vandaag (17 oktober) heb ik gebeld met Essent en deze zeggen me dat ik wel de rekening moet betalen en een aanvraag voor restitutie in moet dienen. Ik heb hier totaal geen zin/vertrouwen in, maar heb ook geen zinombij de BKR geregistreerd te staan als wanbetaler, terwijl ik hier niets aan kan doen.
Wie kan mij vertellen hoe ik dit het beste aan kan pakken ?????