BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

[Ervaringen]New digital world

Bijdrage door gebruiker
06-05-2010
55 reacties
Via newdigitalworld hebben we een Wii-Adapter besteld, maar deze werd nogal vreemd geleverd.
De adapter bevond zich namelijk in een oude 2ehands doos van een vreemd ander artikel, was zwaar beschadigt en onafgesloten onze kant op gestuurd.

Daar wij onze twijfels hadden over eventuele beschadiggingen aan het artikel zelf, en of het artikel überhaupt wel nieuw was, wilde we de koop graag ongedaan maken, maar dit ging niet zo éénvoudig, sterker nog, het ging eigenlijk helemaal niet.

medewerkers van newdigitalworld reageerde niet op onze klacht en vraag om het artikel te retourneren. Na 2 keer nogmaals contact op te nemen bleek dat ze helemaal geen tevredenheidsgarantie handhaven, en het artikel dus niet zomaar terug geruild kon worden.

"nee sorry dat doen wij niet" was de reactie waarmee wij maar genoegen moesten nemen.
of het product maar als reserve houden werd zelfs voorgesteld.

HALLO? IK BESTEL TOCH GEEN ARTIKEL ALS RESERVE?
kortom, een frotzaak, waarvan ik hoop dat niemand daar meer in-tuimeld!

Wie zijn er hier nog meer gedupeerd?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.