Hallo iedereen.
Altijd goed gevaren met Simyo tot voor 2 weken terug.
Vrijdag 21-03-2009 mijn eerste telefoontje naar Simyo met de klacht dat mijn op 17-02-2009 aangeschafte sim kaart niet werkte. Er werd een nieuwe kaart opgestuurd die ik pas 27-03-2009 heb mogen ontvangen. Deze kaart werkte echter ook niet. Vanaf 27-03-2009 heel wat telefoontjes gepleegd naar Simyo om een oplossing hier voor te vinden. Schijnbaar was het probleem zo complex dat niemand bij simyo hier een oplossing voor zag. De belofte om op maandag 30-03-2009 dit probleem uit de wereld te helpen en mij terug te bellen werd in elk geval niet nagekomen. Woensdag op 1 april maar zelf gebeld na bijna 2 weken geen gebruik hebben kunnen maken van mijn mobiel. Je krijgt dan bij simyo de zoveelste
aan de telefoon die ook niks nieuws kan vertellen en alleen maar kopieertwat een ander in mijn dossier heeft neer gezet “meneer xxxxxxxxx u nummer is niet meer beschikbaar en u bent ook niet meer bij simyo maar u bent bij KPN aangemeld”. Hoe ik het ook probeer uit te leggen dat ik niks met kpn heb en hier ook geen opdracht voor heb gegeven wordt niet aangehoord en in de wind geslagen. Wel heb ik nu 2 sim kaarten liggen met beide hetzelfde nummer die ik van simyo heb gekregen maar die simyo niet kan activeren en waar ik ook ineens niet meer mee kan inloggen op de site terwijl dateerst metdit nummer wel ging.In eerste instantie had ik gekozen voor nummerbehoud,maar direct weergeanuleerd en hiervan ook een bevestiging gekregen. Het nummer was van een kpn simkaart. Met dit nummer kan ik nu welinloggen op de site van Simyo en wordt ook vermeld als mijn 06 nummer. Alleen heb ik geen sim kaart met dit o6 nummer en kunnen ze mij ook nietverstrekken. Is het nog allemaal te begrijpen voor iedereen zelf begrijp iker nietsmeer van.
Op deze kaart staat echternog wel een beltegoed van ongeveer €9.-. Ik heb weer een mail gestuurd naar simyo met de vraag hoe h.e.e.a. opgelost gaat worden, hoe ik mijn €9.- beltegoed terug krijg en wie mijn verhaal bij simyo serieus neemt. Verder ben je machteloos,
je hebt totaal geen verweer en kunt verder nergens met je verhaal terecht en bent overgeleverd aan de goodwill van de personen die werkzaam zijn bij de klantenservice. Op deze mail nog geen antwoordt terug ontvangen.Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen bij Simyo