BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ervaringen met Drmobile

Bijdrage door gebruiker
22-09-2016
2 reacties
DrMobile reageert niet na opsturen van gsm met kras die er niet opzat!

Heb een Samsung Note4 ter reparatie aangeboden bij DrMobile. Toestel liep constant vast en startte steeds opnieuw op plus mini usb conector was niet goed. ( Alles onder garantie!)
https://www.drmobile.eu/en/

Kreeg hem weer terug met een flinke kras op het display/scherm. Dit zat er absoluut niet op plus ik had er een Tempered Glass opgezet.
Plus de usb aansluiting is nog steeds niet goed.
Hij is al eens een keer eerder opgestuurd ivm defect naar DrMobile, was toen geen defect of iets mis met het display maar het Tempered Glass maar die hebben ze toen verwijderd! Leuk, kan je weer voor €20,- nieuwe kopen. Toen meteen gedaan. Nu dus toestel voo 2de keer opgestuurd en ja hoor weer tempered glass eraf. Nog als notitie meegestuurd dat ik die erop wilde houden. Maar nee hoor, krijg hem nu retour zonder tempered Glass maar met een grote diepe kras op het scherm.
Uiteraard getracht telefonisch contact op te nemen maar je blijft eeuwig in de wacht (€0,45 c/m plus starttarief plus eventuele mobiele belkosten)!!! En heb je eindelijk iemand wordt de telefoon erop gegooid.
Heb nu meer dan 15 e-mails gestuurd en enige wat je hoort, "kunt u foto's opsturen van de kras?". Heb dat nu al 3 x gedaan maar daarna blijft het stil!
Wat een onbeschoft en waardeloos bedrijf.
Wie heeft er ervaring met dit bedrijf en hoe dit op te lossen. Zit te denken aan juridische bijstand in te gaan schakelen.
Ben super zuinig op mijn toestel maar DrMobile vernield je spullen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.