Heeft iemand ervaringen met Canal Digitaal ?
Ze geven de meest doldwaze argumenten om je als klant buiten spel te zetten. Zo mislukte tot 2x toe een automatische afschrijving van Canal Digitaal ivm de invoering van het IBAN nummer. Ik werd afgesloten, moest 16 euro afsluitkosten betalen volgens CD. En dat terwijl er meer dan voldoende saldo op mijn rekening stond.
Ik teken dus bezwaar aan, en krijg als antwoord "u kunt uw bank hiervoor aansprakelijk stellen".
Vervolgens neem ik contact op met CD (betaal tarief) wordt mij een halfjaarlijkse betaalwijze aangeboden per acceptgiro.Die heb ik nooit gekregen. Wel kreeg ik een bief met de opmerking "we hebben de machtigingskaarten bijgevoegd zodat u.....", nou die zaten er niet bij.
Vervolgens schrijf ik op 18 maart een email met mijn bevindingen over die brief en het uitblijven van de acceptgiro. Daaropvolgend schrijf ik een klacht nav de gang van zaken, geen antwoord, tot op heden geen enkel antwoord, ook niet na 2 herinneringen dat ik graag een antwoord wil hebben.
Ik heb vanwege deze zeer onvriendelijke gang van zaken de betalingen stopgezet en CD geblokkeerd oom nog afschrijvingen te doen. Het enige dat ik krijg is de melding "we kunnen niet afschrijven "en "indien de incasso wederom mislukt moeten wij u afsluiten en 16 euro in rekening brengen "....
Dank je wel Canal Digitaal, zo'n aso bende heb ik niet eerder mee gemaakt, een firma met zo'n kort lontje. Mensen een ware afrader !!