BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ergenis over service Belcompany

Bijdrage door gebruiker
05-11-2010
2 reacties
Geachte dame, heer,
een jaar geleden heb ik een HTC HD2 gekocht bij de belcompany.
Ik heb er redelijk veel problemen mee gehad maar eigenlijk nooit de tijd genomen om langs de winkel te gaan.
Nu blokkeert het toestel ook veelvuldig en heb ik de desbetreffende winkel gebeld.
Hun antwoord was dat ze het toestel zouden kunnen opsturen en dat ik hem dan ongeveer 3 weken kwijt ben.
Nu gebruik ik dit toestel vooral zakelijk onderweg om te emailen, agenda bij houden etc en ben er afhankelijk van.
De desbetreffende winkel wil me geen leentoestel verstrekken omdat ik een verzekering heb afgesproken die dat weer net niet dekt. Een garantie dekt dacht ik ook een vervangend toestel. Ik ondervind immers erg veel last als ik het toestel 3 weken moet missen.
Wat zou ik kunnen doen?
Met vriendelijke groeten,
DVS
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.