BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

EON

Bijdrage door gebruiker
30-03-2009
Reageer

Hallo,

Ik wil hier toch een kleine doch zeer irritante klacht plaatsen over EON. Dit bedrijf heeft ons gezin de afgelopen maand maar liefst 7 keer gebeld met een oproep om de energie via hun te nemen. Na een aantal keer(3 of 4) hebben we aangegeven geen interesse te hebben. We waren aanvankelijk geinteresseerd. We hebben een lang telefoongesprek gevoerd en uiteindelijk gevraagd om meer informatie/een offerte. Wat we kregen was een abbonement. We kregen een brief met de titel:"hartelijk welkom bij EON", hebben meteen geregeld dat dit niet doorging maar nog steeds worden we regelmatig gebeld. Ik wil graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen en of er misschien iets aan te doen is. Het is al vervelend genoeg dat ze bellen maar soms kiezen ze een goed tijdstip: 22.10 op een maandagavond of om half 8 op vrijdag. Vervelende momenten om gebeld te worden vooral om dat je meteen in de stress schiet. Er zou iets met familie e.d. kunnen zijn.

Herkennen jullie misschien dit probleem?

Jouke de Jong Drogeham

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)