geachte heer/mevrouw,
Voor mijn werk help ikmoeder hun leven op de rit te krijgen. Vaak spreken, laat staan lezen,deze vrouwen niet goed Nederlands.
Ik heb nu al een aantal keer meegemaakt dat er iemand vaneen energieleverancier aan de deur is geweest om ze een contract aan te smeren. U begrijpt het misschien al deze vrouwen willen de informatie over goedkopere energie.Dan krijgen ze een informatiepakket enals ze die niet op tijd terug sturen dan zitten ze aan het contract vast.Ik heb het een aantal keer mee gemaakt dat vrouwen het contract nieteens binnenhebben gekregen en ik heb het en aantal keer meegemaakt dat deze vrouwenhet meteen retour afzender hebben gestuurd, zonder open te maken. Bij al deze gevallen krijgen ze ineens eenbrief van de oude leverancier dat ze afgesloten worden. Om weer terug te gaan naar de oude leverancier moet er een hoge boete betaald worden.
Om een lang verhaal kort te maken,kunnen we iets aan deze, naar mijn idee, oplichterij doen.
Met vriendelijke groet
Willemijn schram