BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

En nog een Planet horror verhaal

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
01-03-2007
  •  
2 antwoorden
  •  

Ook maar even hier, de Planet ellende:

In Oktober 2006 heb ik een ADSL lijn genomen via Orange. Ik heb per direct mijn

Planet Internet abonnement opgezegd via hun onbereikbare telefonische helpdesk.

Ik zeg onbereikbaar, want indien je de keuze "abonnementswijzigingen"hebt

gemaakt is de gemiddelde wachttijd 30 minuten...of...je word gewoon verbroken.

Dit opzeggen kan volgens planet telefonisch.

Toen ik dit zat te lezen zag ik het stukje: EMAIL ONLY staan, en dacht.."he..

da's handig, voor 2 tientjes per jaar kan ik mijn planet email behouden." Ik wou

dat ik het nooit gelezen had. na een 30 minuten wachten kreeg ik een vlaamse

dame aan de lijn, die deze omzetting per volgende "einde contract datum" zou

regelen.

Van deze omzetting/opzegging ADSL kwam geen bevestiging. ik weer gebeld: "nee

hoor meneer, alles is Ok. In januari heeft u email only." uhuh. herhaal deze

alinea ongeveer 10x, dan weet je hoeveel ik heb gebeld met de K* helpdesk van

Planet, en hetzelfde antwoord heb gekregen. (1x zelfs 50 minuten in de wacht

gestaan)

Ik heb een Call gelogged bij Planet. Hierop werd gewoon niet gereageerd. Ik heb

een klacht gelogged bij Planet. hierop werd mij verteld dat dit "binnen korte

tijd geregeld zou worden" Uhuh2.

Conclusie: bellen heet geen zin. Servicecalls loggen heeft geen zin. Klachten

hebben geen zin. misschien dat Kassa zin heeft? :)

Weet je wat het leuke is: Het KPN gedeelte is probleemloos verlopen: zowel de

PSTN is opgezegd en de ADSL lijn is door de KPN overgedragen aan Orange, en ik

heb van de KPN bevestigingen van het opzeggen van die contracten gekregen.

Alleen Planet houd stug vol: via een niet meer bestaande ADSL verbinding heb ik

een Planet Comfort abonnement. zucht.

Op dit moment ben ik lekker aan het storneren, en ik laat het planet rekening nr

blokkeren voor verdere automatische incasso's. ze zoeken het maar uit.

Morgen ga ik weer bellen, ik denk dat ik deze keer een technische vraag ga

stellen: "Mijn ADSL comfort werkt niet." kijken wat voor briljante oplossing ik nu te

horen krijg.

Kennen jullie die UPC horror verhalen nog van 3~5 jaar geleden? volgens mij

heeft Planet die afdeling overgenomen.

BE WARNED!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.