BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ellende met Casema/Ziggo

Bijdrage door gebruiker
15-09-2008
7 reacties

L.S.,

Het duurt nu al maanden: de ellende met Casema/Ziggo. Heel vaak geen internet- en telefoonverbinding. Gisteren (zondag 14.9.08) was het bingo. Pas in de avonduren verbinding. Wat kan ik doen?

Mijn klacht mailen en per post naar het kantoor sturen, helpt niet. Een standaardbrief is het antwoord. Kan ik bijv. mijn automatische incasso stopzetten en een bepaald bedrag inhouden totdat ik 7 x 24 x 365 de beschikking heb over datgene waar ik voor betaal?Of is dit geen optie?

In dat geval leg ik mijn klacht bij u neer in de wetenschap dat ik niet de enige ben. Wellicht wordt er in een van uw programma's aandacht aan besteed. Dat werkt altijd.

m.vr.gr.

Magnolia

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.