BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Eindfactuur van Simpel.

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
11-04-2013
  •  
3 reacties
  •  
Ik heb in novermber mijn abonnement bij simpel opgezegd zodat hij in december afliep.Nu wil het feit dat ik in oktober mijn gprs bundel al stop heb laten zetten,maar was volgens een mederwerker niet gelukt.Hij heeft het in november in orde gemaakt(niet dus) dus kreeg ik in december weer een toren hoge rekening van mijn GPRS verbruik.Terwijl hij was stop gezet (niet dus )!Nu kreeg ik in april een eindafrekening met de mededeling dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de bundel (die ik al 2 keer heb stop laten zetten!!) . Simpel heeft ook die maanden januari en februari gefactureerd.Dit Zo toch niet moeten kunnen!! Ik heb 2 jaar bij simpel gezeten maar krijgen van mij geen goed woord meer.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.