Per 1 maart is mijn abonnement bij Telfort omgezet naar het KPN netwerk. Dit betekende voor mij dat ik nergens meer bereik heb (alleen in het centrum van Groningen). Voorheen met het telfort netwerk had ikoveral bereik.Na verschillende keren aan de telefoon (van mijn vriend) gehangen te hebben met de klantenservice en op bezoek geweest bij de Telfort winkel zijn er wat aanpassingen gedaan en ze verzekerden mij dat het nu goed zou moeten zijn. Tot op heden is dat, spijtig genoeg, niet het geval. Naar mijn mening ligt het aan het toestel, want ik heb een kruistest gedaan (simkaart van mijn telefoon in de telefoon van mijn vriend) en toen had ik wel overal bereik. Ik heb dat gemeld aan Telfort, maar Telfort is alleen bereid om bij een contractverlenging een nieuw toestel te geven.Dat wil ik echter niet. Telfort zegt dat het waarschijnlijkaan de Firmware van het toestel ligt en dat er daardoor geen bereik is. (samsung E770).Ik heb specifiek een eenjarig abonnement afgesloten, omdat ik daarna een jaar viasim-only goedkoper kan bellen.
Mijn vraag is als volgt: Mijn contract loopt af per eind juni 2007 en ik ben niet bereid om4 maandenrond te lopen met een telefoon met weinig tot geen bereik. Graag zou ik willen weten welke opties ik heb.