In december 2011 heb ik KPN via de website "Mijn KPN" medegedeeld dat mijn abonnement voor interaktieve TV bij aflopen van het contract eind april 2012 NIET wens te verlengen.
Van de klantenservice van KPN ontving ik een bevestiging van deze opzegging per einde contract.
Hedenmorgen, 19 januari 2012, bleek ik geen aansluiting meer te hebben voor TV en radio, met de melding van de foutcode 12.
De instructies op het scherm opgevolgd hadden echter géén resultaat.
Telefonisch contact met de klantenservice van KPN leerde mij dat (volgens de klantenservicemedewerker) DOOR EEN FOUT VAN KPN alle opzeggingen in de toekomst door HET SYSTEEM véél eerder worden afgesloten.
Deze fout is door KPN NIET te herstellen; een alternatief wordt aangeboden: opnieuw een aansluiting aanvragen, maar dat duurt minimaal 2 tot 3 weken voordat het gerealiseerd kan worden.
Wel werd mij medegedeeld dat de abonnementskosten niet tot einde contractdatum zouden worden geïnd, maar op de datum van afsluiting.
De reden van mijn niet-verlengen van het abonnement was al gelegen in het feit dat ik bijzonder ontevreden was over hun interpretatie van 'interaktief', in vergelijking met de ervaring die in bij Ziggo had.
Naar mijn mening is de actie van KPN en hun hulp bij het opheffen van de fout beneden alle peil.
Welke actie adviseert u mij te ondernemen?