Mijn mobile telefoon is gestolen . En dan volgt dit er op
Manager Customer Service Center. Onderwerp: extra rekening Geacht Manager. Naar aanleiding van de extra rekening , op zijn zacht gezegd ben ik daar niet blij mee. Maar......... de schrik slaat je om het hart. Kosten voor het blokkeren van jou mobiele telefoon. € 17.95 + het weer activeren met een nieuwe kaart ook € 17.95. €17.95 +€17.95 + btw?{€ 7,60 } Samen Totaal. = € 43.50 De vraag: Is het bovenstaande wel correct? Graag een uitleg
Bericht naar debitel verzonden en hier is het antwoord
Naar aanleiding van uw e-mail berichten wij u als volgt.In aansluiting op het te volgen beleid van debitel hebben wij ons genoodzaakt gezien de procedure voor Verlies/Diefstal te wijzigen. Hierdoor heeft u kosten in rekening gebracht gekregen voor zowel deblokkeren van uw aansluiting alswel voor het activeren van uw nieuwe SIM-kaart. Deze kosten zijn echter correct gefactureerd zoals beschreven in de "kosten voor administratieve handelingen" welke u op onze site www.debitel.nl kunt terugvinden. debitel is tevens gerechtigd om eventuele wijzigingen aan te brengen in de geldende prijslijst. Uw verzoek tot kwijtschelding van de kosten voor de deblokkering kunnen wij in deze niet honoreren. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,debitel Nederland B.V.MevrouwMedewerker Klantenservice