wat is hier tegen te doen,
Mijn vtiendein heef op 4-8 een nieuwe telefoon voor mij gekocht bij deDixons fr. Henrtiklaan te Den Haag, toen ik hemkeeg deed de trilfunctie het niet, het display was onleesbaar en als de telelefoon afging hoorde je hem amper. Op 17-8 teruggegaan naar de Dixons om hem om te ruilen, ten minste dat dacht ik want hij had in het begin die mankenenten al. Ik werd geholpen door een koe, die niet eens wist hoe ze het sim kaartje eruit moest krijgen zonder dat hettelefoontje een paar keer op de grond was gevallen,tja ik dacht ze pakt zo wel een nieuwe, dar viel vies tegen; het toestel van €50 euro moest opgestuurd worden ter reparatie zei ze, ik zei nog dat er geen hond te vinden is die een toestelletje van € 50 euro gaat zitten repareren, jaha zei ze nog echt waar, binnen 14 dagen heeft u hem weer terug,!@@#@#$%$%^&**&&^. Ik ben toen naar de overkant gelopen naar de primafoon en daar weer een nieuwe gekocht.
Totop heden 25 oktober heb ik nog niets van de Dixontjes vernomen ik weet eigenlijk niet hoe ik ditverder aan moet pakken, het liefst wil ik gewoon mijn geld terug want ikheb al een ander toestel die het goed doet. Is dit een redelijk voorstel aan Dixon