Onlangs heb ik via Het Net een aanvraag gedaan voor Surfen en Bellen met behoud van het eigen nummer. Vervolgens blijkt nu na installatie dat ik er zomaar een nieuw nummer bij heb gekregen. Alle gesprekken gaan nu via dat nieuwe nummer dus niemand kan meer mijn oude nummer zien. Als in ingesprek ben en men is mij aan het bellen dan krijgt de beller gewoon een toon aan de andere kant alsof ik niet in huis ben (dus niet ingesprek!!!).
Ik heb hier al diverse malen met Het Net over gebeld, a € 0,45 per min., maar krijg steeds als antwoord dat ze er mee bezig zijn en het misschien niet eens kunnen verhelpen!!!! Het is toch niet normaal dat ze niet eens de moeite nemen om je terug te bellen en gewoon maar een nieuw nummer aanmaken en vervolgens jij als klant met de gebakken peren zit en ook nog eens met hoge helpdesk kosten. Je staat met de rug tegen de muur. Ik heb nu maar een aangetekende brief verzonden maar heb sterk het vermoeden dat men hier ook niet zoveel op uit doet. Mijn gewone nummer heb ik trouwens via KPN en deze wil en kan verder niet bemiddelen dus het is het bekende verhaal van het "kasje naar de muur".
Zijn er misschien meer van dit soort klachten?