Ik heb een senioren telefoon besteld bij een internetbedrijf.
Hij zou binnen 48 uur bezorgd worden, maar na 3 weken heb ik nog niets ontvangen. Bedrijf is via email/ telefoon, niet te bereiken ik krijg alleen een bandje te horen.
De site ziet er professioneel uit.
Hebben meer mensen ervaring met dit bedrijf ?
telefoonsvoorsenioren.nl