in het kort,
half juni een sony prs-600 e-reader gekocht. na een maand de reader voor het eerst buiten gebruikt en het scherm wordt wazig en heel moeilijk te lezen. verder was er nadrukkelijke ghosting aanwezig. oftewel het apparaat deed niet aan mijn verwachting (die was geschept door de verkoper dat ik hier in zonlicht mee kon lezen alsof het een boek was.) dit probleem is bij sony bekend.
bij Dixons kreeg ik te horen dat het de reader niet ingeruild kon worden of het geld terug kon krijgen. Terwijl ik mag aannemen dat het hier vanaf het begin om een ondeugdelijk apparaat gaat. Ik moest de e-reader laten repareren. na vier weken krijg ik hem terug, zelfs in een avond zonnetje werd het scherm weer wazig. het probleem was na 4 weken niet verholpen. op de Email die ik heb verstuurd kwam na veel vertraging het antwoord dat de reader opnieuw gerepareerd moest worden. dit is nu gebeurt en weer is de reader niet in orde. er is sprake van veel ghosting ( de vorige bladzijde blijft zichtbaar ) na weer te moeten wachten op reactie van Dixons is het voorstel om de reader weer op te sturen.
ik heb in bijna een half jaar tijd de reader maar een klein maandje kunnen gebruiken.
ik heb in het begin een voorstel gedaan om het toestel om te ruilen, maar ik wil nu mijn geld terug.
graag hoor ik wat mijn rechten zijn!
alvast bedankt jochem hiddink