beste lezers,
2 weken geleden heb ik Norton Anti Virus verwijderd van mijn laptop, ging prima met tool van hun site. AVG 7.5 ge-installeerd. Sinds die tijd vind ik de laptop heel langzaam, zowel internet als bv een ander prgramma openen,zoals tekstverwerking. Ook veel problemen met postvak (outlook), doet het vaak niet. Krijg ook steeds de melding onder in beeld avg email scanner auto pop 3: connecting tomail.tilbu1.nb.home.nl (krijg die melding ook als er geen in- of uitgaande post is). Iemand enig idee wat dit betekent? Mijn provider is wel @home.