Beste Forumbezoekers, ik heb bij OE ingesteld dat alle binnenkomende mail doorgestuurd moet worden naar mijn hotmailadres. maar ik krijg de volgende foutmelding (de binnenkomende mail bevat slechts 1 woord en geen bijlagen, maar blijft in het Postvak Uit steken):
Kanhet bericht niet verzenden omdat de grootte de grens van de serveroverschrijdt. U kunt Accounts, Eigenschappen, Geavanceerd in het menuExtra kiezen om het bericht in kleinere gedeelten op te splitsen.Onderwerp '', Account: 'pop.planet.nl', Server: 'mail.planet.nl',Protocol: SMTP, Reactie van server: '552 Your "received:" header countsexceeds the maximum setting.', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee,Serverfout: 552, Foutnummer: 0x800CCC6D
Ik heb de vraag ook bij "Vraag en Beantwoord" gesteld, maar we komen er niet uit.Wie helpt mij verder? Groetjes, Jos