BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

E-mail

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
03-02-2006
  •  
4 antwoorden
  •  

Ik heb gisteren mijn computer opgeschoond ed.

Alles werkte weer, maar nu een dag later doet mijn e-mail niets meer.

Alles staat goed ingevuld voorzover ik kan zien, dus wat het probleem is, zou ik niet weten.

Ik krijg de volgende melding:

Kan de host pop3.kabelfoon.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'pop.kabelfoon.nl', Server: 'pop3.kabelfoon.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11004, Foutnummer: 0x800CCC0D

Weet iemand wat dit kan zijn.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.