Wij hebben een mobiele telefoon (samsung)met nog een jaar garantie. De telefoon is vanaf 15 okt kapot en inmiddels al 4x aangeboden aan dynafix. Ze kunnen het toestel niet naar behoren repareren. Er is van alles ver\vangen maar de klacht is daarmee helaas nog steeds niet verholpen.
Nu krijg ik een brief dat het toestel vernietigd wordt of ik moet 50 euro onderzoekskosten betalen. Maar ik heb garantie tot 11-12-2010. Samsung geeft niet thuis en GSMtrack evenmin (daar is het toestel aangeschaft)
Ook mijn geheugenkaart moest ik opsturen naar dynafix. Deze zou het probleem kunnen veroorzaken. Natuurklijk hadden wij het toestel allang ZONDER kaart geprobeerd en wisten al dat dit niet de oorzaak was. Maar de kaart moest opgestuurd, dus dat hebben we gedaan. De kaart bleek inderdaad niet de veroorzaker te zijn maar we hebben de kaart nog steeds niet retour. Nu staan we met de rug tegen de muur, als ik bel word ik niet meer doorverbonden met de betreffende medewerker die er alles van weet. Ook worden terugbelbeloftes niet meer nagekomen !
Wie weet raad? Ik ben radeloos inmiddels.
Heb al heel veel kosten gemaakt aan verzendkosten en telefoonkosten. Wil gewoon mijn recht ! Meer niet.