Hallo iedereen,ik had de laatste tijd nogal vaak storing in mijn gebrande dvd's zoals haperen,blokjes en onscherp beeld.Nu verdenk ik mijn nieuwe brander hiervan.Maar volgens mijn broer maakt het niets uit,wat voor brander je hebt.Voorheen samsung brander,nu een sony/nec.Sinds ik de laatstgenoemde brander heb is het probleem begonnen.Of is het inderdaad onzin dat dit aan de brander lig?