Als Mail heb ik Incredimail om mijn post binnen te halen, maar als ik vanuit mijn mail inter net op ga opent hij altijd twee pagina's. De eerste is blanco en de tweede is de pagina die ik opgevraagd heb. Vraag: Hoe kom ik van die irritante eerste blanco pagina af.
Groetjes Peter