BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dubbel abonnement t-mobile

Bijdrage door gebruiker
16-04-2018
9 reacties
Sinds kort ben ik erachter gekomen dat ik bij t mobile een dubbel abonnement heb. Toen ik ongeveer een jaar geleden mijn contract heb laten verlengen in een t mobile shop is er iets fout gegaan bij het overdrachts nummer. Dat nummer zou moeten stoppen toen mijn goede contract met nummer behoud inging. Daarna had ik geen probleem ik gebruik gewoon het nummer dat ik al jaren gebruik. Toen ik zaterdag mijn abonnement weer ging verlengen heb ik te horen gekregen dat ik 2 abonnementen betaal. Ik ben hier nooit achter gekomen omdat een van mijn zakelijke rekening ging en een van mijn privé nummer. Gelijk vandaag gebeld met het t mobile hoofdkantoor. Na 2 uur aan de telefoon gezeten te hebben ben ik nog niks wijzer geworden. Door hun fout zit ik nu aan 2 contracten en ze kunnen niks voor mij doen zeggen ze. Wat moet ik nu doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.