ik was lid van de computeridee die ik begin dit jaar op heb gezegd.
ik kreeg het blad ook niet meer daarna.
nu meldde mijn partner zich aan(wat we elk jaar doen zolang het blad al bestaat)en toen kreeg hij het blad met de rekening en ik kreeg ineens een herinnering met een veel hoger bedrag(terwijl ik het blad al maanden niet meer ontvang).nadat ik contact heb gehad met zowel het blad als sanoma uitgevers kreeg ik te horen dat om en om lid worden niet mag(waarom de eerste jaren dan wel?)en dat ik verplicht ben om beide abbonnementen te betalen en anders word er een incassoburo op me afgestuurd!
ik kan geen twee abbonnementen betalen en vind dit erg raar dat men nu ineens beweerd dat ik nooit opgezegd zou hebben(waarom stopte de toezending van de (CID dan?)en dat om en om lid worden niet mag en ik er nu twee moet betalen.
wat kan ik hieraan doen????