Vrijdag 13.05.05 ging ik met mijn vrouw bij een vriend logeren en ik dacht dat ik mijn telefoon thuis gelaten had. Bij thuis komst 15.05.05 9.30 en na lange zoeken ontdek ik dat mijn telefoon niet thuis was maar gestolen of kwijtgeraakt.
in twee dagen was gebeld voor 900 euro
Na een telefonische gesprek met klanten service om opheldering te vragen over waroom T-mobile mijn abonnement niet preventief had afgesloten na het bellen voor ongeveer 900 EURO in twee dagen dat is geen normaal bel gedrag van een particulier.
Het is me verteld dat T-mobile heeft mijn nummer geblokkeerd na 900 euro gebruik. Ik moest blij zijn dat het bij 900 Euro was gebleven.
Ik vroeg of er geen software was die de call’s gedrag in de gaten houd het was me verteld dat deze programma rekent elke 6 uur en hij heeft mijn abonnement geblokkeerd.
Omdat ik de zaak niet vertrouwd heb ik gevraagd naar een gespecificeerd nota waaruit blijkt dat mijn nummer niet door T_mobile software geblokkeerd was maar door mijn telefoontjes naar jullie bolkeer lijn dat kon ik zien aan de tijd waneer T-mobile mijn nummer geblokkeerd had.
Ik ben nu in beschil met T-mobile kunnen ze me zomaar bij de BKR registreren ze zitten daamee te dreigen.Ik wil eerste wachten op de beslissing van geschillen coommissie