BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Draadloze router

Bijdrage door gebruiker
15-10-2005
4 reacties

Bij Compoint Ridderkerk een E-tech draadloze Router gekocht. Zou eenvoudig aan te sluiten zijn.Directvlgs de gebruiksaanwijzing bij thuiskomst geinstallerd. Echter de mededeling bij Internet Explorer: pagina niet beschikbaar. Compoint gebeld, maar verwees naar Helpdesk E-tech. Gebeld voor 45ct p/m. Duurde 20 minuten voordat iemand beschikbaar was. Kassa!! Wel geholpen, echter na diverse aanwijzingen die niet in de gebruiksaanwijzing stonden!!! Opzet?, om zodoende te laten bellen naar helpdesk en daarmee extra inkomsten te krijgen?? 's Middags weer moeten bellen omdat Laptop een zelfde mededeling gaf. Weer 20 minuten gewacht voordat iemand antwoord kon geven. Conclusie: let op bij kopen van hardware en vraag voor kopen naar de kosten voor gebruik van een helpdesk. Vlgs mij is hier een nieuwe bron van inkomsten ontdekt!!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.