hartelijk bedankt voor de antwoorden op mijn vorige vraag. ik heb een nieuwe. Ik heb met mijn laptop een draadloze internetverbinding(via planet). Regelmatig lukt het mij niet op internet te komen. ik krijg dan de melding dat er meerdere netwerken in mij omgeving aktief zijn. Hoe kan ik mijn computer hier tegen beveiligen. ik hoop dat ik weer een goed antwoord van iemand krijg. bij voorbaat mijn dank