Sinds een paar dagen heb ik Norton 360 als beveiliging op mijn computer geinstalleerd.Sinsdien zijn de meeste iconen van mijn favoriete sites en ook op het bureaublad door elkaar gehusseld.Zo staat het icoon van e-Bay bij de site van de Postbank?Wie weet hoe ik dit weer rechtzet?,ook geeft het icoontje van Norton onderin de taakbalk aan,dat er e-Mails gescanned worden uren achter elkaar,zonder dat ik e-Mail.Een complete scan geeft geen bijzonderheden aan.
Alvast bedankt.