BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Domein opzeggen bij Lycos een probleem

Bijdrage door gebruiker
21-04-2008
4 reacties

Beste mensen,

In 2006 heb ik een domeinnaam bij provider Lycos.nl besteld. Deze heb ik nu 2 jaar in gebruik. Maar nu wil ik deze domein opzeggen. Nu heb ik via het inlogscherm een formulier voor het opzeggen van de domeinnaam uitgeprint en compleet ingevuld en aangetekend verstuurd.

Vorige week maandag kreeg ik een mailtje van Lycos terug met nogal een vage bericht namelijk het volgende:

Wij hebben het opzegformulier met betrekking tot uw domein ---------ontvangen. Wij zien echter dat het domein door een ander provider ter beschikking wordt gesteld. Wij vragen u om met de betreffende provider contact op te nemen om uw domein------- op te zeggen.

Echter heb ik bij SIDN.nl mijn gegevens en provider achterhaald. 100 % staat hij gewoon geregistreerd bij Lycos! Wat nu?

Nu heb ik gemerkt via internet dat Lycos de klanten niet klantvriendelijk behandelen als het gaat om opzeggen. Ik ben niet van plan om ook maar rekeningen te betalen. Ook al gaat het om 5 euro per jaar! Ik heb het opgezegt en wil er nu dus ook snel er af zijn.

Een mailtje naar de service sturen blijkt dood te zijn! Dit is dus ook al zinloze actie. Wie kan mij helpen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.