BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

dode pixel bij aanlevering

Bijdrage door gebruiker
02-02-2009
3 reacties

hallo,

Ik had in december een laptop gekocht en bij het opstarten zag ik dat er een dode pixel was. Gelijk die dag heb ik naar Zercom.eu geemaild. Een heel gedoe dat ze het niet terug willen krijgen. Ik had ondertussen ook de consuwijzer gebeld. Ze zeiden dat ik binnen 7 werkdagen dat ding terug kan brengen en mijn geld terugkrijg. Ik heb dat vervolgens gedaan, maar later bleek dat ik niet het volledige bedrag terugkrijg. Dit onder de norm restockingskosten, omdat ik die laptop had geinstalleerd. Ik ben vervolgens naar het juridische loket gegaan en ze hebben een brief voor mij gemaakt. In de brief stond dat ik recht had op een nieuwe laptop. Ik heb die brief aangetekend gestuurd. Het is nu 14 dagen geleden en ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Ik heb ze vandaag gebeld en ze weten niet waar mijn brief is, want het is op een andere afdeling. Hij zei dat ik moet wachten op mijn brief, terwijl ik mijn laptop op 6 dec. 2008 heb besteld.

Mijn vraag is nu: heb ik het recht op het volledige bedrag? Ze hebben ook steeds over een pixelgarantie. Ik heb toen gezegd dat ik recht heb op een deugdelijk product heb. Vervolgens zeggen ze dat de laptop toch werkt.

mvg

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.