BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dixons, Vodafone, Motorola, MSN

Bijdrage door gebruiker
25-04-2005
26 reacties

Geachte Mensen,

Loop ik door het winkelcentrum zie ik een geweldige aanbieding bij de Dixons. Een Motorola MPx200 met Internet, MP3 speler en MSN voor maar 99,99€ Ik ben zelf 16 jaar ( fanatieke MSN'r en Internetter )en gebruik Internet en MSN ontzettend vaak dus die aanbieding leek me wel wat.

Koop ik mijn telefoon de Motorola MPx200 en wil hem thuis installeren zit er nergens instellingen in die doos ofzo. Ten eerste vind ik dit vrij belachelijk als je bij aankoop niet de juiste configuratie krijgt.

Dus ik bel Vodafone en kreeg mijn instellingen voor het Internet, MMS, ( MSN dacht ik ) en Email. Alles ingesteld en alles werkte nog steeds niet naar behoren dus ik bel nog een keer. Ik nam alles door met de klantenservice en stuurde mijn vervolgends nogmaals een email. Precies hetzelfde en was er heilig van overtuigd dat alles goed stond.

Stap ik naar de Dixons en leg het verhaal uit ( vriendelijke mensen ) kregen hun het ook niet voor elkaar. Waarschijnlijk een probleem bij MSN of Vodafone Live!. Niet dat ik daar wat begrijp maar ik nam aan omdat niemand wist wat er aan de hand was dat het daar aan lag. De volgende dag werkte het nog niet.

Vrij geirriteerd maar kalm ga ik naar de Vodafone Winkel in Dordrecht. Ik leg het verhaal nogmaals uit en die man begint van alles op te zoeken op de computer en belt met de klantenservice niemand wist hoe of wat. Komt er eeneens een college van de man die me hielp. Gaat het over MSN op deze persoon zijn mobiel? Ja zegt de meneer die me hielp. O zegt zijn collega dat werkt niet op een Prepaid Mobiel. Daar moet je abbonement op hebben. Vrij kalm krijg je dat te horen.

Wel zeg ik, zie ik een reclame bij Dixons prachtig met grote letters: INTERNET, mp3 en MSN! Dus neem ik aan dat het ook werkt. Op de omslag van de doos staat nogmaals:( SMS, MMS, E-mailen, Chatten en MSN-en. ) Nergens maar dan ook nergens staat dat het niet zal werken met een Prepaid. Nergens maar dan ook nergens staat dat hoe je het moet instellen. Vervolgends word ik vriendelijk geholpen bij de klantenservice ( telefonisch en aan de balie ) waarvan geen èèn zegt dat het niet werkt en dan word ik na 40 euro beltegoed op te hebben gemaakt aan testen verzocht een abbonoment te kopen waardoor het dan wel gaat werken?Dit noem ik opgelicht door valse reclame en slechte service.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.