BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

DIT KAN TOCH NIET!!!!

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
09-09-2006
  •  
24 antwoorden
  •  

hoi,ik heb in mei van dit jaar een gratis nokia 6111 gekregen bij verlenging op mijn kpn hi abonnement.na een paar dagen deden bepaalde functies het al niet meer,dus ben naar de winkel gegaan en die stuurde het toestel naar de fabrikant,tot 3 keer toe is mijn toestel voor dezelfde problemen naar de fabrikant gestuurd.de vierde keer zou ik een nieuw toestel krijgen omdat dit onder de garantie zou vallen.toen mijn toestel voor de vierde keer dus werd opgestuurd werd ik enkele dagen later opgebeld dat mijn telefoon flinke waterschade had opgelopen...hoe kan dat nu,ik heb in totaal nog maar 13 dagen die telefoon bij me gehad omdat de rest van de tijd de telefoon bij de fabrikant was.en ik weet 100% zeker dat ik geen waterschade heb gemaakt want mijn telefoon werd opgestuurd door een systeemfout en de laatste keer voor geen gehoor.ik heb ook alleen maar de eerste keer een bon gekregen met wat er gemaakt was.ik denk dat ik ben opgelicht en dat hun zelf de waterschade hebben aangericht zodat ze mij geen nieuw toestel hoeven te geven,want waterschade valt namelijk niet onder de garantie.ik heb al alles geprobeerd om een nieuw toestel te krijgen maar verder kom ik niet,kan iemand mij misschien helpen of weet iemand een instantie waarbij ik terecht kan?

Groetjes Daisy

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.