ik ontvang om de paar dagen een zogenaamd 'dienstbericht'. Ik heb een abonnoment en ben bang dat er bij elk dienstbericht een bepaald bedrag wordt afgeschreven. Hoe kan ik deze dienstberichten stoppen? In elk dienstbericht staat een site, maar die kan ik ook niet vinden. Met vriendelijke groeten.