Ik heb sinds twee jaar een hi-abonnement, op dit moment Hi25 met een service-abonnement. Omdat mijn abonnement over zo'n vier maanden afloopt heb ik hi gebeld. Ik vroeg de KPN-dameeen opzegkaart op te sturen, overhaar nieuweaanbieding zou ik nadenken. Twee dagen later krijg ikde opzegkaart in de bus. Deze heb ik ingevuld, ondertekend en op 20 januari naarKPN teruggestuurd. Op maandag kreeg ik echter een pakketje van de KPN: een nokia 2600 en de felicitaties met de verlenging van mijn abonnement! Pardon?Ik meteen de dame van KPN teruggebeld.Zij erkende dat het haar fout was. Ze had op het verkeerde knopje gedrukt. En om dit terug te draaien had ze de telefoon terug nodig. Pardon? Om mij een abonnement te geven heeft ze geen verklaring op tape, noch op papier, noch een handtekening nodig. Echter om HAAR fout (niet mijn probleem) te herstellen dient ze de telefoon terug te hebben. Ik wees haar erop dat als je iets toegezonden hebt wat je niet besteld hebt, dat je het dan mag houden. Vandaag (een dag later) belde ze weer. Ze heeft het voorval met haar manager besproken, kan me wel een maand extra gratis abonnement aanbieden, maar ik moet wel de telefoon terugsturen want anders kan ze haar fout niet herstellen. Het gaat om een nokia 2600; een simpel toestel zonder camera, fm radio o.i.d. Ik heb haar dat ook verteld en kreeg de reactie dat hij wel EUR 159 kostte. Maar we weten allemaal dat dat verkoopprijs is en geen inkoopprijs. Daar had ze geen antwoord op.Van haar fout en haar probleem maakt ze nu MIJN probleem. Sta ik in mijn recht om de telefoon niet terug te sturen? En hoe kan ik nu het best handelen?