Per 1 juli jl heb ik via Telfort Internet en Telefonie aangevraagd. Ik heb doorgekregen dat alleen bij de eerste maand 1 maand vooraf mijn abonnementskosten in rekening zouden worden gebracht. Tot mijn allergrootste verbazing ben ik er vandaag achtergekomen dat ik niet 1 maand vooraf moet betalen, maar dat ik 3 maanden vooruit moet betalen. M.a.w. per kwartaal. Ik betaal normaal 29,95 per maand, maar nu is er ineens 105,56 van mijn rekening gehaald. Ik heb met Telfort gebeld en Telfort heeft zojuist bevestigd dat het nergens in de voorwaarden vermeld staat. Ze geven aan dat dit gewoon hun policy is. Waarom word ik hier niet over geinformeerd ? Waarom wordt het zomaar van mijn rekening afgehaald ? Ik vind dit de reinste diefstal. In augustus wordt er weer abonnementsgeld van mijn rekening gehaald voor de maand oktober. Dit is toch belachelijk ? En als ik nu wil stoppen met Internet en Telefonie, dan krijg ik dit geld zeker niet teruggestort ? Ik word kotsmisselijk van dit soort acties. Ik heb het gevoeld dat ik aan alle kanten bedonderd word. En als consument heb je geen rechten. Ik heb een andere klacht via de cons.bond ingediend. Ook hier komt Telfort met een standaardreactie en wordt er niet meer gereageerd als ik hier een reactie op geef. Op mijn nieuwe klachtzullen ze ongetwijfeld ook niet reageren. Telfort heeft zojuist laten weten dat het gewoon per 3 maanden is, ook al staat dit nergens vermeld. Wie kan er wel iets aan mijn klacht doen ? Tegenwoordig moet alles gewoon via automatische incasso en dus kunnen ze ermee doen wat ze willen. Ik heb het gevoel dat ik compleet hulpeloos aan de zijkant sta, want als consument heb je helemaal niks te vertellen. Het is mijn eigendom, maar kennelijk kunnen ze met mijn geld doen wat ze willen. Als ik mijn automatische incasso blokkeer, dan krijg ik ook geen telefonie en internet meer.