Goedemorgen,
Mijn schoonvader is op 18 maart overleden.
22 maart doorgegeven aan Delta dat er niks geïnstalleerd hoeft te worden (glasvezel is aangelegd en er moest nog een installatieafspraak gemaakt worden).
Opzegging is verwerkt, krijg kort daarna ook een bevestigingsbrief dat het opgezegd is.
Op 25 april wordt er wel een bedrag afgeschreven, deze hebben wij teruggeboekt. Hierover gechat, het zou gecrediteerd worden.
Ook nog maar gebeld want ja via de chat mag je geen toezeggingen doen over crediteringen. (???)
Daar is het ook bevestigd. Vervolgens krijgen wij een brief dat er incassokosten in rekening worden gebracht als het niet betaald wordt.
Weer gebeld, ze gaan weer crediteren, euh dat zou een maand geleden ook al.
Het is toch van de zotte dat je per 22 maart een opzeggings wegens OVERLIJDEN doet en je de bevestigingen binnen hebt maar nog steeds brieven krijgt en telefonisch contact je ook niks op heeft geleverd.
Moedeloos wordt je hiervan.