BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dell notebook levertijd

Bijdrage door gebruiker
23-09-2007
4 reacties

N.a.v een mailtje dat ik naar dell heb gestuurd (waar ik weergeen reactie op heb gehad) vraag ik me af hoe ik hier als consument op moet reageren?! Op diverse forums heb ik mensen metdezelfde soort irritaties gehoord.------------------------------------------------------------------31 augustus het volgende mailtje van u ontvangen:"Beste klantOm ervoor te zorgen dat uw Dell product van de hoogste kwaliteit is,wordt het precies naar uw wensen samengesteld. Ik heb gekeken hoe het met uw order gaat en de verwachte leverdatum is nu:Ordernummer: 614550866PO-nummer: Jelmer ter WalIR-nummer: NL0131-8264-39756Klantnummer: NL2907176Bedrijfsnaam: UNIVERSITEIT TWENTE EPPOrderdatum: Aug 14 2007Geschatte leverdatum: Sep 5 2007Herziene leverdatum: Oct 9 2007Zodra alle onderdelen beschikbaar zijn wordt het product samengesteld en zorgvuldig verpakt, op tijd voor de herziene leverdatum.U kunt op elk moment kijken hoe het met uw order gaat door op deze link te klikken: www.dell.nl\status U heeft uw ordernummer en uw klantnummer NL2907176 nodig.BedanktDell"l.s.Op bovenstaande mail heb ik dezelfde dag nog gereageerd (31-08-2007) om de reden van de vertraging te horen. Tot op heden nog geen reactie van uw kant.Een medestudent kreeg dezelfde wijziging per mail maar kreeg dezelfde dag zijn order binnen (zelfde specs). Wordt hier met twee maten gemeten omdat hij via een zakelijke connectie heeft besteld? Ik zit nu in de derde week van mijn studie (informatica!) en kan niet zonder notebook!De eerste preproductie datum stond op 17-08-2007 vastgesteld. Deze is echter verschoven naar 31-08-2007. Wat is hier van de reden?Om de order te kunnen betalen heb ik een lening moeten aangaan.En ben ik aan het afbetalen voor iets wat ik nog niet heb.Wordt hier van uw kant nog een financieël gebaar tegenover gesteld?!Ik verwacht per omgaande bericht van u!J.P. ter Wal-------------------------------------------------------------------------------Wat zouden jullie doen? Heb je een zelfde soort ervaring met Dell posthet dan ook aub hier!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.