BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

dell bestelling

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
30-09-2006
  •  
8 antwoorden
  •  

21 febr. 2006 bestelde we vullingen voor de printer(we hadden net onze nieuwe dell comp. en printer maar ja, de inkt op he)

88.81 eurowerd binnen now time van onze rekening afgeschreven.MAAR na 50x emailen en 20x bellenbesloten we dat we ons geld maar terug moeten vragen.de meneer aan de telefoon zou het terugboeken> Dat was in juliIk had er nu echt alle vertrouwen in.28 sept. maar weer gebeldwant er was nog steeds niets terug geboekt.* De meneer aan de telefoonvond het ook allemaal lang duren jaMaar de mensen die ons steeds geholpen hebben, werken nu op een andere afdeling.Deze meneer zou de terugboeking in orde maken en binnen 24 uur zouden we een bevestigingsemail ontvangen. Ik had er een hard hoofd in.Die meneer legde uit dat ze onderkennen dat er intern wat fouten waren en die zijn opgelost.Maar al met al : heb ik mooi die bevestigings email WEER niet ontvangen en moet ik maandag weer bellen.(ik noteer keurig altijd de naam van de persoon met wie ik spreek - en probeer te vragen naar die persoon : maar dan word ik doorgeschakeld en krijg ik een antwoord aparaat.)Wie oh wie... weet nog een slimme zet voor mij.

inmiddels zijn we er achter gekomen dat die inkt vullingen gewoon in de winkel te koop zijnen we bestellen dus NIETS meer bij Dell.

maar ik wil wel die 88.81 euro terug hebben

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.