Ik heb dit verhaal ook bij vraag & beantwoord geplaatst maar ik denk dat hij hier beter past zodat ik wat verder kom naar de oplossing.
Sinds kort ben ik bezig met het verhuizen. Ik ga namelijk binnenkort in een appartement wonen, maar ik ben in mijn appartement vrij slecht bereikbaar. Het is gelegen in een nieuwbouw wijk op de 21ste verdieping. (het gebouw heeft 33 verdiepingen)
Ik heb uiteraard de klantenservice gebeld. Deze mevrouw heeft wel geprobeerd me te helpen alleen kon er niks aan veranderen, omdat mijn bereik op het balkon of in het trappenhuis wel goed was. Dekking zou goed moeten zijn maar is het niet door de constructie en eventueel de isolatie van het gebouw bar slecht. Bij KPN moet je op het balkon staan of in het trappenhuis. Wat het weer dan ook is.
Vandaag ben ik een beetje gaan testen. Door het gratis 1200 nummer te bellen en te kijken wanneer ik weg val. Idd bij het raam prima. Ga ik van de ene kamer naar de andere is het hapering geluid en vrij snel erna verbinding verbroken.
Overigens ben ik niet de enige die dit probleem heeft. 10 verdiepingen lager ook met dezelfde provider.
KPN wil hier niks aan doen. Tenminste dat begrijp ik als er gezegd wordt dat alleen buitenshuis de dekking gegarandeerd wordt. Volgens mij was het alleen nog maar in het jaar 2000 dat we ons mobiel alleen gebruikte wanneer we weg gingen. Je moet toch gewoon in je eigen huis normaal gebruik van je mobiel kunnen maken.
"Ik kan me niet in KPN vinden.."