BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

dekamobiel

Bijdrage door gebruiker
24-08-2010
9 reacties
We hebben sinds een maand of twee 2 abonnementen via Dekamobiel. Nu doet het probleem zich voor (sinds begin augustus, in juni speelde het probleem al gedurende drie dagen) dat je wel smsjes kunt sturen, maar niet ontvangen. Bij de helpdesk is het probleem bekend, maar 'er kan momenteel niets aan gedaan worden'. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Moet ik tot sint juttemis zitten wachten totdat het probleem is opgelost? Intussen maken we veel meer kosten dan normaal; mijn kinderen hebben in het buitenland gezeten en we moesten nu via telefoontjes contact houden, wat toch een stuk duurder is. Bovendien zijn er natuurlijk ook smsjes gestuurd die nooit zijn aangekomen.
graag een advies!

Groetjes, Pol

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.