hoi
ik heb een probleem, ik wil defragmanteren, en ik heb hem al op veilige modus gehad. maar krijg iedere keer deze melding: Deze schijf kan niet worden geformateerd. Sluit alle schijfhulp prgramma's of andere programma's die deze schijf geruiken af en controleer of de inhoud van deze schijf in geen enkel venster wordt weer gegeven. Probeer vervolgens de schijf opnieuwe te formatteren.
wat moet ik doen, ik weet het nu echt niet meer.