Op 13-07-2012 heb ik een HTC One V gekocht bij de Dixons in Lelystad.
Na deze een paar weken in gebruik te hebben genomen begon de telefoon kuren te vertonen.
Het apparaat werd heel erg traag, liep constant vast en startte van tijd tot tijd zomaar ineens opnieuw op. Op een gegeven moment deed zelfs het scherm niets meer.
Ik heb hierna de telefoon ter reparatie aangeboden bij de Dixons in Lelystad.
De reparatie (moederbord vervangen) hiervan duurde zes weken, maar de telefoon deed het weer.
Ik heb toen de telefoon weer in gebruik genomen, maar na een aantal weken begon de telefoon weer raar te doen. Het apparaat werd weer heel erg traag, liep steeds vast en startte ook zonder reden opnieuw op. Ook viel het op dat de batterij heel snel (nog geen 12 uur) leeg is. Ik heb hierna gekeken of er een update beschikbaar was voor de telefoon en deze geïnstalleerd. Dit heeft echter de problemen niet opgelost.
Hierna ben ik nogmaals bij de Dixons in Lelystad geweest en heb een nieuwe HTC One V gekregen.
Nadat ik de telefoon een aantal weken (ongeveer 2,5 week) vertoonde deze dezelfde kuren als de eerste telefoon (vastlopers, opnieuw opstarten, traag, slechte accu tijd).
Ik ben hierop met mijn vriend naar de Dixons in Almere geweest en het hele verhaal verteld.
Ik heb hierbij ook aangegeven dat ik graag mijn geld terug wil hebben, daar ik geen vertrouwen meer heb in het product.
De Dixons kon helaas mij mijn geld niet terug geven.
Hierop heb ik met het hoofdkantoor van Dixons mailcontact gehad.
De enige oplossing die hieruit kwam was mijn telefoon, die overigens nog geen maand oud was, drie keer ter reparatie op te sturen en moest mijn telefoon drie keer voor hetzelfde feit gerepareerd zijn. Pas als dit was gebeurd kon ik misschien mijn geld terug krijgen.
Mijn vraag is kan de Dixons dit zomaar maken. Zij zien de telefoon die ik nu in bezit heb als een volledig nieuw toestel, dit betekend dat ik een niet goed werkende telefoon in huis heb van net aan 20 dagen oud.
Kan de Dixons zomaar zeggen dat ik mijn telefoon tot 3 keer aan toe 6 weken, want zolang duurt een reparatie, kwijt moet zijn voordat ik misschien (!) recht heb op geld teruggave.